Begeleider of teamcoördinator nodig?
Bent u op zoek naar wat extra hulp of de afdeling of thuis? Wij helpen u graag bij het vinden van een geschikte begeleider op interimbasis.
Hoe het werkt
1. Aanvraag
U kunt direct een aanvraag doen via het aanvraagformulier (hieronder) of door contact met ons op te nemen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen om een kennismakingsgesprek in te plannen.
2. Kennismakingsgesprek
Tijdens het kennismakingsgesprek horen we graag meer over uw vraagstuk en behoeften. Zodra wij een compleet beeld hebben van de opdracht, gaan wij op zoek naar geschikte kandidaten.
3. Matchmaking
Zodra wij een geschikte kandidaat hebben gevonden organiseren we een kennismakingsgesprek tussen beide partijen zodat het project zo snel mogelijk van start kan gaan.
4. Aan de slag
Zodra er een match is zorgen wij voor de administratieve afwikkeling en dat de begeleider of teamcoördinator op de gewenste datum kan beginnen.
Aanvraag doen
Laat uw gegevens achter via onderstaand contactformulier en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Veelgestelde vragen
Vind hier direct het antwoord op onze meest gestelde vragen.
Wanneer u een samenwerking met AVES-Interimzorg B.V. aangaat, betaalt u als zorginstelling geen inschrijfkosten.
AVES-Interimzorg B.V. zet zich in voor zowel ad hoc diensten als periodieke opdrachten. Het doel is om tijdelijk in te vliegen en om weer uit te vliegen als het evenwicht weer is hersteld.
AVES-Interimzorg is bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 08:00 – 17:00 uur.
Heeft u een andere vraag?
Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier.
Naar contactformulier